Informatie

Informatie en veel gestelde vragen

Zijn mijn gegevens veilig:
Eksklusief.nl is een onderdeel van Vigro Import, opgericht in 1994. Dus betrouwbaar en veilig.
Wij doen er alles aan om te zorgen dat je met een gerust hart bij ons kunt winkelen.
Hiervoor maken we bijvoorbeeld gebruik van een SSL encryptie zodat al je gegevens versleuteld naar onze server worden verzonden.

Betaalmethode
Om te betalen hebben we een directe koppeling met IDEAL. Gratis. Betalingen vanuit België  kunnen worden gedaan via Bancontact. Gratis. Betalingen vanuit België en Nederland kunnen ook eenvoudig worden overgeschreven.
Stuurt dan even een mail met het betreffende artikel of omschrijving.
Email: vigroimpons@ziggo.nl Overschrijvingen zijn gratis.
U krijgt dan een bevestiging of het artikel op voorraad is.
Na de ontvangst van uw betaling krijgt u ook hiervan een bevestiging en het artikel wordt dan ten spoedigste verzonden.
De overschrijving kunt u vervolgens doen naar:

IBAN-nummer: NL85 RABO 0383425751 Rekeninghouder: Vigro import BIC/Swift Code: RABONL2U Naam bank: Rabobank Delft Land: Nederland

Verzendkosten
Voor Nederland via DPD/Post.nl € 5,95. Gratis verzending vanaf € 60,-
België € 8,50 via DPD aan huis bezorgd. Gratis verzending vanaf € 75,-

Overige landen: na vaststelling.

VERVOER EN AFHALEN PAKKET

Voor het verzenden en afhalen van uw pakket maken wij gebruik van Post.nl met track and trace. Het pakket wordt thuis bezorgd. Voor België DPD met track and trace. Thuis bezorgd.

VERZENDING

Na ontvangst van uw betaling wordt het/de product(en)z.s.m. verzonden, doch uiterlijk binnen 3 werkdagen. Mocht een artikel toch niet voorradig zijn dan nemen wij hierover contact met u op.

Wat als er een product beschadigd is tijdens het transport?
Alle producten worden voor het versturen handmatig door ons gecontroleerd op gebreken. We proberen de producten zo te verpakken dat hier niets mee gebeurt tijdens het transport. Ondanks dat kan het natuurlijk ooit voorkomen dat er een product kapot gaat of beschadigd. Neem in dat geval binnen 2 dagen na ontvangst contact met ons op, dan kijken we wat we hier aan kunnen doen. Het is voor ons handig als je meteen een foto van het beschadigde product en je ordernummer meestuurt. In de meeste gevallen zullen we je vragen het beschadigde product terug te sturen en ruilen we dit om tegen een nieuw exemplaar.
Mocht er iets niet kloppen met het product. Verkeerde product, etc. stuurt u dan ons even een mail. Wij lossen dit op. Email: vigroimpons@ziggo.nl

BELANGRIJK:

Een groot deel van producten op de website zijn handgemaakte en/of natuurproducten. Zij kunnen dus afwijken in maat, houtkleur en beschildering van de foto die op de website staat vermeld. Bovendien kunnen producten van hout ook gaan werken.

RETOURNEREN:
Wij hanteren een soepel retourbeleid.
De kosten voor het retourneren komen voor uw rekening.
Zie hiervoor ook de algemene voorwaarden. Tevens kunt u gebruik maken van het herroepingsrecht. Zie hiervoor het formulier op onze site
U kunt de artikelen retour sturen binnen 14 dagen nadat u deze in ontvangst heeft genomen of dat u ons binnen deze termijn per mail of brief heeft laten weten ze retour te willen sturen.
Tot slot bent u zelf verantwoordelijk voor het terugsturen. Als het pakket kwijt raakt of kapot gaat tijdens het transport kunnen wij hier niets aan doen. We raden je dan ook aan het product in de zelfde verpakking terug te sturen als waarin je het van ons hebt ontvangen.

BELANGRIJK
Pakketten retour gestuurd onder rembours of onvoldoende gefrankeerd worden niet geaccepteerd.